woensdag 25 november 2015

Spannend

Spannend zo je eerste blogbericht schrijven.
Ik ben Yannick en ga vanaf nu regelmatig bloggen over mijn creaties. Ik naai en brei dus het zal een mix van beide worden. Ik zal hier ook stukken opzetten die ik hiervoor al gemaakt heb. Momenteel ben ik terug meer aan het breien. Hier kan je sneller even aan verderwerken, dan al mijn naaispullen te moeten uitstallen (en weer wegzetten). 
 
Ik volg al voor het 3e jaar avondschool realisaties dameskleding bij Encora. Ik ben hieraan begonnen in een opwelling. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn dat ik zelf mijn broeken zou kunnen inkorten (aangezien ik niet zo groot ben), en ik moet zeggen dat ik het superleuk vind. We hebben een toffe leerkracht die alles heel goed uitlegt, zelfs 100x als het nodig is.
 
Ondertussen heb ik al basis naaien, broek/pantalon en blouse/ jurk gevolgd (de laatste 2 samen in 1 jaar. Ik volg ook nog avondschool Italiaans en zo 3x per week naar school gaan was toch zwaar. Dat zou ik nu niet meer doen, maar ik ben wel blij dat ik het heb gedaan want heb veel bijgeleerd op dat jaar).
 
Nu zit ik in de module vrije tijd en maken we allemaal werkstukken uit tricot :-) (Stiekem mijn favoriete stof om mee te werken).
 

6 opmerkingen: