vrijdag 11 maart 2016

An airy love affair part 2

Deze morgen kreeg ik een mailtje met een comment over mijn vorige post. De comment staat echter niet bij het bericht dus bij deze even verduidelijking. Sorry als mijn vorig bericht niet zo duidelijk was.

De verwarring gaat over brei en haaknaalden.
De sjaal wordt volledig gebreid, het is een kantpatroon. De haaknaald wordt gebruikt om de kraaltjes over de gebreide steek te schuiven. Dan wordt de steek terug op de naald gezet en kan je weer verder doen. 
Dit is het eerste deel van mijn wrap. Ik heb gekozen voor de brede voorflap naar een Estoniaans kantpatroon.  
Dit is het middenstuk om de schouders. Jullie zien het goed, het gaat scheef. Dit komt doordat je met verkorte toeren werkt. Geen paniek als de sjaal klaar is komt dit allemaal weer goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten