woensdag 26 oktober 2016

Brei en haakdagen Zwolle 2016

Vrijdag, zaterdag en zondag waren het weer de brei- en haakdagen in Zwolle. Ik ging er vrijdag met de auto naartoe. Ik was al eens in de Ijsselhallen geweest tijdens de handwerkbeurs in het voorjaar. Toen ging ik mee met een bus vol creatievelingen.
 
Ik ben blij dat ik ben geweest, maar vond het best wel een lange rit vanuit Antwerpen. Ik denk dat ik volgende keer toch maar weer met de bus mee zal gaan. (Ik ging nu met de auto omdat ik anders een heel weekend verlof zou moeten nemen.)
Ik had wel de indruk dat het niet zo heel erg groot was, maar volgens mij komt dit omdat er op de handwerkbeurs ook standen staan voor andere hobby's.
 
Dit is wat ik allemaal kocht:
  •  projectbag
  • speciale meetlat om sokken op te meten
  • 2 lintjes voor Fair isle vesten (Kersebloesem  en Molly)
  • kleine bolletjes wol voor de handwarmers op de cover van Lek med tradisjoner
  • strengen wol voor de roosjes vest
  • bol wol voor de handwarmers op de cover van Lek med tradisjoner
  • ik kocht ook nog een naaldenetui van Chiagoo om al mijn rondbreinaalden in op te bergen (ook geschikt voor de Addi naalden ;-) )
 
Hier nog een close up van de leuke project bag. Hij is echt superhandig om je breiwerk netjes in weg te bergen als je er niet aan bezig bent.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten