woensdag 12 oktober 2016

Wedding day cozy

Deze zaterdag moet ik naar het huwelijksfeest van een goede vriendin.
Ze houdt van koffie dus voor de gelegenheid maakte ik 2 leuke coffee cozy's in de vorm van een bruid en bruidegom. Ideaal als extra cadeautje. Ik gebruikte volgend patroon dat ik op Ravelry vond: coffee cozy.
 
 
De zoektoch naar wol liep niet van een leien dakje. Ik wilde graag mooie wol die toch niet al te duur was, omdat ik er niet veel van ging gebruiken. Uiteindelijk kocht ik bij zeeman 2 bolletjes supersoft.
Eigenlijk is deze wol iets te dik om parels over te schuiven, maar na veel gevloek is het toch gelukt!
 
 
De parels heb ik bij Veritas gekocht, maar zijn op de foto niet goed zichtbaar. Als laatste ging ik nog op zoek naar 2 latte glazen die groot genoeg waren. Ik vond deze bij Dille en kamille.
 
 
Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie hier blij mee zijn?
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten