zaterdag 19 december 2015

Christmas gifts part 1

Deze muts heb ik voor mn achternichtje gemaakt. Het was eerst de bedoeling dat ik dit voor Nieuwjaar cadeau ging geven, maar er was een "change of plans".
Onlangs vroeg haar mama aan me een een vest/cardigan te breien. Hier ben ik nu aan bezig en heb dan besloten om de muts voor Sinterklaas te geven en de cardigan voor Nieuwjaar.
 
Dit is de Jacky muts voor kinderen uit het boek Goed gemutst van Ellen Kegels. In dit boek staan verschillende brei- en haakprojecten voor dames, heren en kinderen. Voor ieder wat wils dus.
 
 
Zeker een project dat voor beginnende breisters haalbaar is. Als je rechts en averechts kan breien, kan je deze muts maken. En het is superleuk om een zelfgemaakt cadeau af te kunnen geven.
 
Dezelfde muts (in het grijs) heb ik ook gemaakt voor mn bompa en nonkel. Zij krijgen dit wel voor Nieuwjaar.

Maken jullie graag zelf cadeautjes voor vrienden en familie? Wat maken jullie allemaal?  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten