woensdag 6 januari 2016

Knipmode 01/16 model 11

Ik heb geen abonnement op het magazine Knipmode, maar toen ik deze jurk op facebook zag verschijnen wist ik direct dat ik het blad ging kopen deze maand.
 
1 dag nadat ik het magazine heb gekocht was het patroon getekend en kon ik al beginnen met alle delen uit de stof te knippen. Het is een heel simpel modelletje. Het duurde dan ook niet lang voor de jurk in elkaar zat. Voopand aan achterpand, hetzelfde bij de rok, rok aan bovenstuk, zomen en biesjes maken. Klaar!
 

Echter toen ik de rok aan het bovenstuk aan het zetten was was mn klosje draad op :-(. Gelukkig moest ik de dag erop toch buiten en ben ik direct een nieuw bobijntje gaan kopen zodat ik het kon afwerken. 's Avonds was de jurk klaar.

 
Ik heb het kleedje al enkele keren gedragen en zit heerlijk. Het is model speciaal voor tricotstof en een ideaal model voor de 'specialere stofjes'.

Dragen jullie graag (tricot)kleedjes? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten