zaterdag 30 januari 2016

Ultimate wrap dress

Vandaag ga ik jullie iets meer vertellen over een wikkelkleedje dat ik maakte. Ik gebruikte hier het  Ultimate wrap dress patroon van Sew over it.
Het is een makkelijk patroon, dat ook door beginners gemaakt kan worden. Ik had enkel last met de mouwen, die zaten niet goed op zn plek. In de naales gevraagd en het was snel opgelost.
 

Dit is geen patroon dat je snel even kan maken. Het kleedje zelf zit snel in elkaar, maar dan komt het beleg en het striklint nog.
Een basisjurkje dat veel uit de kast komt en lekker weg draagt. Ik moet er wel een topje onder dragen want de uitsnijding is veeeeel te laag om nog deftig rond te kunnen lopen. Geen probleem, ik draag graag kleur en dit is de perfecte gelegenheid om zo een beetje kleur toe te voegen.
 
Welk wikkeljurkje dragen jullie het liefste? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten