woensdag 24 februari 2016

Cable hat

Een andere muts die ik net maakte is er eentje met kabels. Het was de eerste keer dat ik iets met een kabel breidde. Ik had in de laatse La maison Victor een leuke cardigan met kabel zien staan. Deze wordt gemaakt met mohair garen. Aangezien dit nogal lastig uit te halen is probeerde ik eerst kabels op een simpel project.
 
Ik vond dit patroon online. Je kan het hier gratis downloaden.
 
 
Ik ben blij verrast dat het zo simpel is om een kabel te breien. Ik vond het wel lastig dat mn steken makkelijk van de kabelnaald vielen. Aangezien ik ook vast brei, moest ik soms echt moeite doen om ze daarna te kunnen breien. Voor de rest is het heel makkelijk een aanrader zelfs!
 
Nu ben ik bezig aan de Claudette cardigan van La maison Victor, maar voor het resultaat is het nog even wachten.
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten